onsdag den 27. maj 2015

Inspiration: Malebøger for voksne


Før jeg fik rigtig travlt med studie og senere hen med job, malede og tegnede jeg jævnligt. Men i takt med at jeg fik mere og mere travlt, jo mindre inspireret følte jeg mig ifht. hvad der skulle ned på læredet eller papiret. I efteråret blev jeg så, via. en af de blogs jeg flittigt følger med i, opmærksom på den fineste malebog.


Det var her hos Ann-Christine og Valdemarsro blev, at jeg blev gjort opmærksom på Johanna Basford og hendes vidunderlige blomsterverden. Så allerede i efteråret, måtte jeg bestille den første af Johannas malebøger Secret Garden, og her i foråret var jeg så heldig at få to'eren Enchanted Forest i gave.

Hvis man ikke er til blomster, sommerfugle og havemotiver, findes der et hav af andre malebøger. Jeg har fundet lidt alternativer, men ærligt talt har jeg ikke udforsket markedet så grundt, da jeg er faldet pladask for de fine detaljerede tegninger i Johanna's malebøger.

Animal Kingdom: Color Me, Draw Me af Millie Marotta med fine tegninger af dyr.



Der findes mange flere og til efteråret bliver følgende udgivet:


Jeg faldt også lige over en artikel om voksne og malebøger, så klik her og læs mere.

Lidt flere billeder af Secret Garden :)







Er malebøger kun for børn, eller er det ok at farvelægge en fin tegning når man vil slappe af?

/Ann

2 kommentarer:

  1. du er velkommen i denne klub hvis du stadig maler i vokenbøger
    https://www.facebook.com/groups/1099628613380730/

    SvarSlet
  2. du er velkommen i denne klub hvis du stadig maler i vokenbøger
    https://www.facebook.com/groups/1099628613380730/

    SvarSlet

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.